Followers

awak suke blog saya tolong like :)

16/3/2011-5/9/2011

Korang2 aku nak cakap something nie..
ape kena mengena dengan tajuk nie..
sebenarnya macam nie aku baru je putus dengan ex-couple aku..
sebab ape?
adelah sebab2 nyer..
and then aku nak cakap lepas nie tak ada tajuk entry pasal cinta lagi dah..
kini aku kembali single sedia kala..
fuhh sorry sebab aku buat kau macam nie..
aku tak ada niat nak buat kau macam tu..
jujur aku cakap perasaan cinta aku terhadap kau dah hilang dengan serta merta..
kau yang buat hati aku pudar..
sorry aku tak dapat nak terima kau buat kali ke 2..maafkan aku..
semoga kau bahagia tanpa aku..lepas nie kite hidup sendirian..hidup aku dengan hidup aku..hidup kau dengan hidup kau...gtg bubye...terima kasih atas segala nyer aku bahagia disamping kau selama ini..maafkan aku sekali lagi..
Thanks For Reading My Entry

No comments:

Segala yang ditulis hak milik Fatin Shahira