Followers

awak suke blog saya tolong like :)

Fucking You Damn Much !!!

Korang nak tahu tak sebab apa tajuk entry aku macam nie...hehehe...meyh sini aku story mory dekat korang...aku nak cakap nie tadi aku lepak dengan azie dekat kod bawah rumah dia...kitaorang lepak2 larh lepas tu kan ada seorang manusia nie dia baling barang apa entah...mula2 manusia tu dia macam baling buah rambutan yang dah tak ada isi nyer kot...lepas tu kedua yang aku tak boleh nak terima manusia nie dia pergi simbah air dekat aku dengan azie....heiiissshhh menyirap je kitaorang...naseb baek hp aku tak kena sangat...kalau hp aku kena memang kau kena ganti larh hp aku yang terlampau mahal nie....geram giler dengan manusia nie....tadi aku dengan azie pergi ke setiap tingkat untuk cari maklumat siapa yang simbah air dekat kitaorang....lepas tu ramai kata budak dari tingkat 8 yang simbah...heeeiissshhhh waktu tu memang aku dengan azie tak puas hati...nak je face to face dengan manusia yang simbah air urh...lepas tu kitaorang pergi dekat tingkat 6 kitaorang tanya aunty india urh nak pasti betul ke dia yang simbah air...mestilah kena tanya tak boleh main maki macam tu je...betul tak??lepas tu aunty tu kata dia nampak budak tingkat  8 yang simbah memang kitaorang dah agak dah heiissshhh...aku dengan azie pergi tingkat 8 jumpa budak urh suruh dia panggil mak dia tunjuk bukti lepas tu budak tu kata mak dia tak sihat...alah alasan je...mak dengan anak sama je...heeiissshhh sampai sekarang aku tak puas hati dowh dengan budak urh...berani buat berani face to face larh bangang....go to the hell larh....kalau rasa tak puas hati dengan kitaorang face to face larh weyh tak payah nak buat kerja bodoh macam tadi urh...tengok larh aku dengan azie akan sabotaj korang....tunggu pembalasan nyer nanti...
Thanks For Reading My Entry

No comments:

Segala yang ditulis hak milik Fatin Shahira