Followers

awak suke blog saya tolong like :)

Ice-Cream :))


Sekarang nie aku nak cakap pasal ice-cream nie hehehe...entah kenapa tetiba je aku nak cakap pasal ice-cream hari nie hehehe...asal korang tahu ice-cream larh my favourite food tau...huhuhu...kalau aku tengah tension ke ape ke...aku mesti akan makan ice-cream or choclate kerana dengan makanan-makanan yang nie larh membuat hati aku menjadi sejuk hehehe...aku saja je nak cakap pasal ice cream hari nie cozz baru je tadi aku makan ice-cream...nak tahu tak aku makan berapa ice-cream hehehe...aku makan 2 ice-cream hehehe mesti korang terkejutkan hehehe...aku makan ice-cream banyak2 cozz aku teringin sangat nak makan ice-cream sebab dah lama tak makan kan...hehehe....ok larh sampai sini jelah aku cakap pasal ice cream bubye...
~THE END ~

Thanks For Reading My Entry

No comments:

Segala yang ditulis hak milik Fatin Shahira