Followers

awak suke blog saya tolong like :)

Bosan Lorh ...

Bosan nyer aku hari nie...hurrmmm aku nie dari tadi asyik online je lama kot aku online 6 jam wow pecah rekod huhuhu....online 6 jam tapi tak bosan2...ada larh jugak rasa bosan sikit2...dari tadi aku tunggu bf aku online tau tapi sampai sekarang dia belum online sedeh nyer...maybe dia belum balik lagi kot...hurrmmm...bosan nyer duduk rumah sorang2 family aku yang lain semua keluar aku je duduk rumah...tak ajak aku pun nak keluar sedeh nyer....hahaha padan muka larh aku sape suruh tak nak ikut :P....hahaha aku tak nak ikut sebab errmmm adalah mana boleh bagitahu....and one more thing aku miss sangat2 dengan my sayang solihin...padahal tadi dah jumpa tapi tetap miss jugak... :))
Thanks For Reading My Entry

No comments:

Segala yang ditulis hak milik Fatin Shahira