Followers

awak suke blog saya tolong like :)

Kenapa dengan aku nie ...

Ya allah kenapa dengan aku hari nie...kenapa bile dye hantar message dekat aku...sebab2 nyer...kenapa tetiba aku menangis lepas baca message dye...maybe sebab aku ada rasa bersalah kot dengan dye...pagi tadi keje aku asyik nak buat muke,tachink tak tentu pasal and macam2 lagi...maybe sebab 2 kot...aku teringatkan balik...sumpah aku sedeh giler bile baca message yang dye hantar dekat aku sampai aku menitiskan air mata...aku sayang dye sangat2...aku tak nak kehilangan dye...sumpah aku cakap aku tak sanggup nak kehilangan dye...sebab di dalam hati aku ada dye sorang je...tak ada orang lain selain dye...saya sayang awak sangat2 sampai ke akhir hayat saya...
Thanks For Reading My Entry

No comments:

Segala yang ditulis hak milik Fatin Shahira