Followers

awak suke blog saya tolong like :)

Rindu sangat-sangat :'(

Aku rindu sangat2 dengan solihin...tadi waktu dekat sekolah aku bosan giler sebab dia tak ada dekat dalam kelas hurrrmmm...tapi tak pe aku tak kisah...lagi pun dia bukan nyer saje2 tak datang kan...lagi pun sekarang dia tengah demam...seriously aku cakap memang dekat sekolah tadi aku rindu giler2 dengan dia tahu tak...sampai dekat depan cikgu razali tadi aku tersebut nama dia sampai aku malu giler tadi tak tahu nak cakap apa dah...cikgu cakap lain aku cakap lain fuhh masalah betul larh aku nie...issshh cikgu razali saje je nak bagi aku malu...aku dah larh rindu giler dengan dia sebab tak dapat jumpa...tapi tak pe besok kan boleh jumpa hehehe...aku doakan semoga si dia cepat sembuh amin..semoga dia datang ke sekolah besok :D
Thanks For Reading My Entry

No comments:

Segala yang ditulis hak milik Fatin Shahira