Followers

awak suke blog saya tolong like :)

4 Months :)

Today dah 4 months aku bersama dengan papaku yang tersayang....bangga nyer aku sebab 4 bulan aku bersama dengan papaku yang tersayang...sekejap je kan dah 4 bulan...tapi aku bersyukur sangat2 kerana aku dengan boyfriend yang tercinta bersama sehingga ke hari ini...and one more thing aku bahagia bersama dengan yang tersayang...aku harap relationship nie akan kekal sepanjang hayat...amin...aku nak cakap satu benda larh...hehehe..."mama,syg papa sgt2 sehingga mama mati :)"
i love you so much forever and ever papa...jangan pernah tinggalkan mama tau papa...mama tak sanggup nak kehilangan papa...

P/S:Hope kami kekal sampai bila2 amin....i love you so much papa <3 <3 <3
Thanks For Reading My Entry

No comments:

Segala yang ditulis hak milik Fatin Shahira