Followers

awak suke blog saya tolong like :)

Jangan Nak Cari Pasal Dengan Aku !!!

Weyh betina kau jangan nak bajet hot larh depan aku babi coz aku tak suka...meluat dowh aku tengok perangai kau yang tergedik2 urh...kau fikir dengan cara kau urh orang suka kau larh jangan harap larh betina..aku sedar diri aku siapa aku tahu aku bodoh...aku dah lama sedar larh weyh...juzz kau je tak sedar2 lagi...kau fikir aku suka sangat larh dengan kau...aku anti giler2 dekat kau...tapi ada aku cari pasal dengan kau...tak ada kan...kau je tetiba hari nie berani bukak mulut depan aku...dan hal satu lagi aku tak batak larh ada kawan kelas bawah macam kau nie...bukan aku nak menghina okey...tapi kenyataan...kau tu dah larh bodoh...sombong pulak tu...hah tu larh dinamakan bodoh sombong....heeiissshhh...dah2 larh tu update blog pasal kau,kau and kau...buat semak blog aku je....
Thanks For Reading My Entry

No comments:

Segala yang ditulis hak milik Fatin Shahira