Followers

awak suke blog saya tolong like :)

I Hate You Forever :P

Kawan2 nak tahu tak Shera paling tak suka budak nie larh dekat dalam kelas nama dia Ayeerul Syazwan...ala muka je nampak baik tapi perangai macam setan...kawan2 Shera nak cakap nie hari nie Shera nak update post pasal budak dekat atas nie Shera benci giler babi dengan dia...Shera tak suke dengan dia cozz dia nie larh yang mengutuk Shera dekat FB...dia pikir dia kutuk Shera dekat FB shera tak tahu larh tolong larh Shera akan sentiasa tahu okey...and one more thing aku nak cakap nie kau cermin larh diri kau dulu sebelum kau nak mengata aku...aku cakap macam nie pun sebab aku dah lama sedar siapa diri aku yang sebenar tak macam kau...tak ada perasaan langsung bila kena marah dengan sesiapa...kau kena ingat erk jantan even kau satu kelas dengan aku...aku tak akan maafkan kau sampai kau mati...aku tak kira larh weyh tak ada belas kasihan dari aku okey...kau kena ingat tu sekali kau buat aku macam nie...selagi tu larh sampai bila2 aku tak kan maafkan kau....siapa suruh kau buat taik dengan aku...and one more thing kau tak payah nak bajet hot depan aku...even kau bajet hot pun tak bawak ke mati pun larh weyh...ingat larh sikit dosa pahala tu....last sekali aku nak cakap go the hell larh jantan,crazy bitch,lol and you can go out in my life larh stupid boy....

Soreyy Sueznadee : this is not funny okayy ! ayat member kauu yang tersayangg , yang duduk depan sekali tuhh . hahahahaha :D
about an hour ago ·  · 

kau , kau dan kauu . please jangan kacau akuu , aku benci korang .
hahahaha :D
2 hours ago ·  ·  · See Friendship

Soreyy Sueznadee : kesah plak akuu ? nak marah , marah laa .
lagi aku sukaa :D hahahaha .
2 hours ago ·  · 

      • P/S:weyh aku terima larh hakikat yang kau tak puas hati and benci aku....kalau kau rasa tak puas hati cakap dengan aku tak payah nak kutuk belakang,,post ini aku tak akan delete okey...biar kau tahu malu sikit jantan lol double lol whatever moron :P



Thanks For Reading My Entry

No comments:

Segala yang ditulis hak milik Fatin Shahira