Followers

awak suke blog saya tolong like :)

Sport Day's SKSD :)

Hari nie dekat SKSD ade buat sukan tahunan...aku pergi larh sukan tahunan SKSD tadi...best sangat2 dowh sukan SKSD tadi...tak menyesal aku pergi hahaha :DD...acara sukan yang paling aku suka tengok budak2 kecik comel menari lagu "What The Hell"....hahaha comel je dorang menari...lepas tu aku jumpa cikgu2 SKSD yang dah lama aku tak jumpa...jumpa2 je cikgu2 SKSD suruh aku dengan Atin masuk lumba lari bekas SKSD...aku ngan Atin tak nak hahaha...dah larh pakai seluar jeans...nak suruh aku lari konon...lumba lari pun aku tak pernah masuk....juzz cikgu adnan je aku tak jumpa...kitaorang panggil cikgu...cikgu buat bodoh je...sound trouble kot hahaha...lepas tu aku jumpa cikgu yang paling aku anti dekat sekolah dulu suka kacau aku iatu cikgu mat lazin...cikgu tu tak habis2 nak kacau aku sampai sekarang...aku ingat lagi dulu...waktu aku darjah 6...asal nampak cikgu mat lazin je mesti aku menyorok hahaha...lawak giler time tu....lepas aku dah jumpa cikgu2 semua...aku pergi jalan2 dengan Atin dekat satu sekolah SKSD urh...hahaha giler ke tak giler kitaorang...lepas tu kan ada budak darjah 1 nie panggil aku dengan fatin....budak tu kata ade orang kacau dia main...lepas tu aku pergi tolong budak urh aku cakap elok2 dekat  budak india urh suruh main dekat tempat laen...lepas tu aku pergi duduk dekat pondok dengan Atin...lepas tu kan ada sorang budak perempuan nie comel sangat nama dia Alya Nasuha hehehehe sedapkan nama dia...macam orang nyer jugak cantik...nanti aku nak bagi nama anak aku Alya Nasuha larh hahaha....merepek je aku nie...lepas tu aku dengan Atin tangkap gambar dengan budak comel nie hahaha...aku nak tangkap gambar dengan Alya je lepas tu dia pergi ajak kawan2 dia...tak pe larh dia ajak kawan2 dye...lagi pun aku nie kan penyayang dengan budak2 hahaha....lepas tu ada kawan2 budak comel nie dia mengadu dekat aku...dia kata budak india urh kacau dia lagi...lepas tu aku pergi dekat budak india urh...aku cakap dengan budak india urh elok2...lepas tu budak india urh bising2 pulak dengan budak2 comel nie...lepas tu aku terus maki budak india urh...terus blah dorang tak jadi nak main dekat dewan...lepas tu budak india urh nak pegi main dekat belakang blok H...tapi aku tak bagi sebab dekat belakang blok H ade ular yang berbisa lagi pun cikgu ada bagitahu...aku masih ingat walaupun dah lama...and then lepas masalah budak2 kecik nie selesai aku and Atin pun balik.... ~The End~
Thanks For Reading My Entry

No comments:

Segala yang ditulis hak milik Fatin Shahira