Followers

awak suke blog saya tolong like :)

Exam Trial PMR :)

Assalamualaikum,besok tiba larh hari peperiksaan percubaan PMR...fuhhh satu hapak aku tak study pape...sumpah aku cakap tahun nie aku tak ready larh nak ambik PMR...entah larh aku pun tak tahu...besok exam BM kertas 1 and BM kertas 2...aku harap dua2 kertas soalan nie aku boleh jawab dengan senang sebab subjek BM aku dah study sikit2...aku harap lulus larh dalam trial PMR nanti...aku tak mengharap sangat kecemerlangan tu...yang penting aku lulus...aku tak nak target tinggi sangat...takut sekadar hanya impian sahaja...bila larh aku nak ubahkan perangai aku yang rajin untuk study...heiisshh fikiran aku pun sekarang melayang entah ke mana...aku nie tak adalah pandai sangat...exam pertengahan tahun aku dapat no 3 dekat dalam kelas but even dapat no 3 sekali pun tapi result tetap gagal...macam mana erk PMR semakin hampir...pejam celik pejam celik besok2 dah PMR...wow nervous giler tak tahu nak cakap ape..seriously i'm not ready for exam fuhh...
Thanks For Reading My Entry

No comments:

Segala yang ditulis hak milik Fatin Shahira