Followers

awak suke blog saya tolong like :)

Kesabaran Aku Dah Hilang !!!

Assalamualaikum kawan2ku di blogger sebelum shera nak update blog nie shera nak mintak maaf if shera ada terkasar bahasa ke?? ape ke??sorry tau...shera nak bagitahu nie tadikan dekat sekolah time habis exam waktu mathematics paper 2...shera pergi belakang kelas nak ambik beg shera and then shera tengok2 beg shera tak ada...shera pergilah tengok dekat tempat lain...rupa2 nyer dekat dalam tong sampah...heisshh dalam hati shera nie dah mule dah nak maki2 orang nie...shera marah dekat ajoy sebab shera tak puas hati dengan dia...and then hazim datang dia cakap kawan dia tak salah nenek kau ar tak salah...korang pikir aku nie bodoh larh tak tahu larh sape buang beg aku...aku tau larh even aku tak nampak tapi aku syak korang sape lagi yang tak puas hati dengan aku...and then aku duduk dekat tempat aku...aku berkata dalam hati "hurrmm sabar jelah"...and then hazim pergi dekat meja aku dia tak puas hati lagi seboleh2 nyer nak marah aku...and then aku diam je..lalalala ~~~...lepas hazim dah pergi tu ada jugak dia bahan2 aku...and then aku pergi dekat dia hah??ambik kau..terus kena tolak dengan aku bak datang larh weyh....aku cakap macam nie "kau asal nak cari pasal dengan aku??ada aku cari pasal dengan kau ke sial hah?selama nie kau ganggu hidup aku...aku sabar je tau tak...sekarang nie memang tahap kesabaran aku dekat kau dah hilang larh sial heiisshhh"...and then aku tak sempat nak habis cakap maisarah bawak aku duduk dekat tempat aku...time tu memang aku mengamuk giler2 larh...siapa yang tengok tak berani nak bukak mulut...sebab dorang terkejut dorang tak pernah tengok aku mengamuk kan...sekarang aku dah tunjuk siapa diri aku yang sebenarnya...terus kau diam bile kena maki dengan aku...nak kena aku maki kau ke baru kau nak diam...so lepas nie aku berharap kau tak ganggu hidup aku lagi..and one more thing asal korang tau aku dah report perkara nie dekat cikgu sakinah sekejap kan...hah ...padan muke korang nanti kena marah dengan cikgu kalau boleh biar cikgu ambil tindakan sekali baru puas hati aku...bubye...
Thanks For Reading My Entry

No comments:

Segala yang ditulis hak milik Fatin Shahira