Followers

awak suke blog saya tolong like :)

Susah Kalau Orang Tak Faham !!!

Hye my diary...
Shera nak cakap something..
kenapa someone nie susah sangat nak faham Shera...

ape yang shera nasihat semua tak nak dengar...
kenapa dia jadi macam nie...
semalam dah larh tak datang sekolah Shera tau dia tak datang sebab apa...
even dia tipu Shera...
shera tau kenapa dia tak datang sekolah...

bagi Shera kan dia dah berubah dah...
dia tak macam dulu yang Shera kenal...

sumpah Shera cakap dia dah berubah...
setiap hari Shera gaduh dengan dia..
setiap hari Shera nangis pasal dia..
tapi dia langsung tak nak ambik peduli pasal Shera..
Shera pun tak tau apa salah Shera dekat dia..
apa dosa Shera dekat dia..
if Shera ada wat salah cakap larh...
if Shera ada wat dosa cakap Shera boleh mintak maaf...

jangan larh wat Shera macam nie..
kenapa awak berubah papa sayang..
awak sayang orang laen ke?
kenapa?kenapa?kenapa?
awak tak suke ke if saya nasihatkan awak?
awak tak suke ke dengan saya?
dah larh awak lebih baek saya tenangkan fikiran saya..

lepas nie awak jangan cari saya lagi tau..
saya cakap saya nak awak berubah..
tapi awak tak nak dengar..
saya cakap macam mana pun awak tak nak sedar..


Thanks For Reading My Entry

No comments:

Segala yang ditulis hak milik Fatin Shahira